Monday, February 2, 2009

~ SematTag 10 ~

Salam..
haa..1st post aku tok bln feb nih..
so,len dan xbukan..
iaitu:-
"Tag,Tag dan Tag"..
korg nih,xphm2 lg ke aku nih cmne..
asik2 tnye soklan2 y membuatkn aku puji dri sndri..
hak..hak..hak!!
so,kali nih thanx kt "SHA"myb xpnah pon lupe kt aku y sangat comel ini..(unsur memuji dri dh bermula)

5 Fakta tentang diri:-
  • cmbese"AKU BUDAK COMEL"
  • single ladies..
  • poyo vs konon2
  • mbele anak2 hasil "mereka"
  • gelak,ketawe,laugh..hobi!!

5 perkara menakutkan dalam dunia:-
  • abah marah...(erkk!)
  • kebahagian ditarik
  • tkot org len lg bguih dari den..
  • lelaki xikhlas
  • org disyngi..hilangggggg!!
5 lagu buat masa sekarang:-
  • Single ladies by Beyonce
  • Coba by Faizal Tahir
  • Without you by Mariah Carey
  • Dusta berkalang by Aiman
  • Love Story By Taylor Swift
5 perkara yang selalu disebut:-
  • adoii..
  • no kumen
  • perlu ke??
  • 1hari nnt
  • kot...
5 perkara yang amat bernilai:-
  • kehidupan sblom kematian..
  • kekayaan seblom kemiskinan
  • kesihatan sblom kesakitan
  • kemudaan sblom ketuaan
  • kelapangan sblom kesempitan
5 perkara pertama kali dalam hidup ku:-
  • ade name sndri & len dr owg..
  • ade cukup sifat & sihat(alhamdulillah)
  • Ade harta sndri..contoh: delily..
  • ade owg syg glosttt kt aku..
  • pijak dibumi yang nyata
mahu m'tag:-
tira..ayun..faez..esyad..afiq..pakdin..man..ayoy

No comments: