Tuesday, April 28, 2009

~ Seterusnya ~

Salam..

hee..xkering ngn cerite...setelah bshupin2..aku pon bhajat tok btuka imej..ngh memotong rambot aku y agk pnjg ini spndk2ny mgkin cm zaman2 psekolahan dlu..ala2 japan style la..hee!!so far,sume ckp aku "COMEL" ngn rambot y br nih..hahha,tq2!!semoga kata2 itu jujor dr ati sanubari kamo sumee!!hahah..so,setelah memotong rambot..aku telah merasakn mata aku sgt "tua" sbb makin tak nmpak a.k.a rabun..hee!!so,aku pon ngn rs kayenye,p jela "focus point" amik frame y aku ske(xhiraukn regenye)+aku rs comel ngn aku..dan tros on ngn akk y jual uh..hahahah!!so,aku dh de spek y cumel...hahahha!!!ske2...tok pgetahuan"aku skang sgt ske kaler MERAH..tah ape hal tah..tp,aku ske..hahaha


2 comments:

sharamli said...

byk cita dy erk..hi3

nenananie™ said...

hahha..msti la..
kaloo senyap je,bkn nna la uh..ahak!!