Thursday, June 3, 2010

~ Orang Cakap Kan..... ~

Salam..

Sekarang ni tgh pikir,asal rata-rata..
Orang cakapkan aku nih..
"Cool",padahal korang xtaw weh!!aku cuak gilew bile aku langgar kete orang then aku blaa cmtu je..jantong aku cm nk pecah kot..(jgn bgtaw abah aku)

Pastu

Orang cakapkan aku nih..
"Hepi-hepi" saje,korang tak tahu bile aku emosi..sebab aku je yg tahu aku nages,marah,tak suke...tapi,sape lame2 yang kenal aku dapat lihat sume nih..(malu-malu)

Pastu 
Orang cakapkan aku nih..
"Muke Sombong",siyes tak lah..tu dinamekan tak kenal maka tak cinta..sape yang kenal aku..taw la aku bukan sebegitu,cume jarang senyum kt orang tak kenal..

Pastu

Orang cakapkan aku nih..
"Kelakar",korang tak tahu aku selalu marah-marah anak buah aku..sampai anak buah aku ckp"mak ude nih asik marah je..hahaha!!(thanx anak)

Pastu

Orang cakapkan aku nih..
"Tak Gedix"..hahah!!aku sangat kot..tak caye,tanyela "Paparich"..tahu segalenye..

Dah2..nih rahsia,tak leh bgtaw banyak2...

The End
p/s : nih semua,orang yang kata..aku cume nk bgtaw keadaan sebenarnye..hahahh!!






3 comments:

idAti mALek said...

wowo nanty jap nak buat..hehe

nenananie™ said...

nak wt pe yunk??hik3

idAti mALek said...

tersalah komen..hehe