Thursday, October 28, 2010

~ Pening Itu Paria ~

Salam..

Haha..cool kan tajok aku??ko ade?tade la tu..uwekk!!btw, ye betol aku bape hari tak hapdet..sebab aku cool!!*mengelabah menggila* haha!Sebenarnye aku tak hapdet kan,sebab aku pon kurang pasti asal aku tak hapdet..haha!*paria tak??*haa..itu la tujuan aku sebenarnye hapdet kali nih..Sebab aku nak menyelami rasa macam paria..haha!So,aku dah rasa skit-skit la prasaan kalo jadi paria macam mana..sebab aku sendiri pon rasa nak hempok je,kalo ade manusia cakap camnih kat aku..haha!Jadi mari hempok aku!!Suda,aku pening..sebab aku jadi paria!!hahahha...Eh,sonok ke jadi paria?aku rasa sonok sebab aku sedang jadi paria..haha!tapi yang pasti aku pening kot..tak larat dah rasa..rasa jela,yang pasti tak serik!Bukan senang ye nak rasa pening dengan paria..Sebab tu la aku buat entry nih..sekian!

P/s : tucen itu bername paria!haha

No comments: