Tuesday, November 23, 2010

~ 21 Hari Jadi ~

video
Salam..

Selamat Hari Jadi Ke-2 Cik belog..
Dah 2taun kite tulis macam-macam kat awak..Dan awk pon tak jemu-jemu melayan kerenah aku..Timekaseh menggila kite ucapkan kat awak..Selame kite ade awak,awak memang best je..Sempena hari jadi kite same nih..Kita memang rasa sonok sangat ade kembar hari jadi ngan awak belog!haha..

Cik belog,
Nak taw kite ade buat video sempena hari jadi kite ritu..Dan maaf cikbelog,kite lambat sangat wish kat awak..bukan ape,kite lately nih banyak sangat masalah..tapi kite tak cite kat awak..sebab kite rasa,kite boleh buat sendiri..tapi sampai skang pun masih ade je masalah tu belog..kalo lah cikbelog boleh tolong kite,kite lame dah cite kat awk cikbelog..takpelah,myb semua yang jadi ni pengajaran untuk kite..kite dah boleh redha dah cikbelog kalo nak tahu..hebat kan kuasa Allah?Hari-hari kite berdoa untuk jadik orang yang solehah..Dah la cikbelog,kalo kite ade mase nanti kite anta entry lagi kat awak..btw,saya sayang awak sangat-sangat cikbelog! :D

P/s : Entry nih dah siap 231110 lagi..tapi kat draf je yang mampu..hari ni baru la ter'post..haha!

2 comments:

aincloudnine said...

haha. err..
follow saya jugaa yaa... www.aincloudnine.blogspot.com
salam ukhwah :))

silvi silviani said...

ikut menyimak salam kenal :)