Wednesday, November 3, 2010

~ Itu Pilihan Ku ~

Salam..

Tadi aku pegi "Guardian"..Beli la barang-barang keperluan setiap hari..Tapi tah macam mana untuk kali ni aku macam rasa mahal la Guardian nih..ke aku yang beli banyak bende?Dengan time tu jugak aku rasa sangat bahagia bila masuk tempat-tempat macam nih..tak kira la "Watson" ke "Caring" ke..ape-ape la yang macam farmasi..Tapi farmasi hospital aku benci..haha!

So nak beli-beli tadik,aku macam sentap sebab berus gg yang aku nak tade..Semua tinggal yang macam mewah-mewah je..haha!Agak 10-15mins kot,aku telek satu2 berus gg yang ade kat market skang..Aku suke berus gg aku tu,first die antara yang termurah dalam brand tu*aku gune brand ORAL B*haha!second,die perbuat 100% plastik,sebab aku tak suke yang ade bahagian getah skit,plastik skit..Slalo yang setengah-setengah nih base kaler mesti puteh,then getah-getah die yang kaler2 bagai..Sebab tu aku pilih yang aku suke ni,die ade 1kaler je dan sangat memenuhi kemahuan aku..chewahh!Tapi since 3-4bulan kot,aku prasan design tu dah xde kat market..So aku sentap..haha!Sebab aku dah setia dalam 2-3taun jugak kat design tu!Aku rasa la,design tu tak akan ade lagi kot..sebab aku dah survey kat semua market2 tade dah design tu (-_-")

Ok,kat sini ciri-ciri yang aku nak!

1. Kena harga RM5.00 ke bawah..
2. Harus takde getah skit,plastik skit..
3. Patot berus die type MEDIUM..kalo bole nak HARD..haha!
4. Aku prefer brand ORAL B dari lain-lain..

cukup!banyak songgeh kan?haha!

dah..bye!




Berus gg ni aku buat pegi travel :D

No comments: