Sunday, August 29, 2010

~ Alhamdulillah...Nice ~



Salam
Siang tadik,dengan hasrat ingin membeli katil..Aku pon pegi la sebuah kedai furniture nih..masuk-masuk je macam tade orang,tetibe nak sampai tengah kedai seorang mamat berwajah mix arab tegur aku..

encek arab : Salam..Welcome!

aku : haa..Waalaikumsalam..bahagian katil mne eh?

encek arab : Ohh!dekat atas..

aku : [dalam hati] paham ke die eh?haha..

teruskan perjalanan ke tingkat ats...
setelah dah tengok-tengok..aku cam tak berkenan je..
aku : Ade yang lain tak?dalam katalog ke?

encek arab : ade-ade kat bawah [sambil sangat senyum]

Kami pon turun bawah..tengok-tengok katalog

aku : Alahh,nih yang branded mahal la..tade ke yang murah?

encek arab : ini semua kualiti first..

aku : tapi,kalo tade duit cmne?haha..

ketawe kami berderai-derai..
encek arab : u nak carik katil nak kawen ke?

aku : eh,tak lah!i saja nak beli katil..

encek arab : u umor brapa?suda ada "abg"kan?

aku : ehmm,buat ape nak tahu?abg?tahh..ade tade kot!haha

ketawe kami berderai lagi...hahahahah!

encek arab : kalo i la,u nih "Alhamdulillah..Nice"

aku : what u means?

encek arab : tak la,kalo i ade kawan macam u,i jage u [senyum sampai telige]

aku : kalo i lah orang tu,boleh la dapat katil baru..hahhaha

encek arab : boleh!"Alhamdulillah..Nice"

[aku dah macam cuak,nak balik..tak jadik nak tengok-tengok katil]

encek arab : kalo u nak beli ape-ape furniture just call me..

aku : mane ade number..hahhaha!

encek arab : i boleh bagi.."Alhamdulillah..Nice"

aku : hahaha..tak pelah!thanx..[terus jalan laju-laju menuju pintu]

encek arab : cik..cik!!thanks come again..

[aku angkat tangan je]haha..

p/s : macam taw-taw je aku ske gilosttt type muke arab2 nih..haha!

No comments: