Friday, August 20, 2010

~ Asyik! Bila Suka Bergambar ~

Salam..
Pada pagi yang hening ini,aku nak tido balik..tapi macam tak boleh plak..pastu tetibe aku terpikir "eh,banyak betol picture aku snap..tak kira la dari kecik sampai besa lagu nih"haha..So,dengan laju aku bukak file picture aku kt "Delily"[nama notebook] aku nih..tengok la picture yang kadang-kadang aku rasa "woii!!budak comot ade ke ko snap time ko rupe camni?"tak pun aku rasa macam "nena budak gemoxxx!!" hahak!tapi ape boleh buat,kegiatan ni memang tak boleh dipisahkan kalo aku kat mana,dengan siape,tengah buat ape..semua la pasti 1-2 snap picture akan terjadi..cume kadang-kadang yang sangat jarang aku terlupe,sebab excited tak hinggat!

So,kalau nak ikotkan aku tak rasa malu ataw segan bile didepan "lensa"..chewaahh![bajet artis ah?]haha!tapi yang aku pelik time present tak de camera aku mula la merepek-repek aku cakap..peluh tak hinggat la,aku rasa sejok,tapi peluh penoh nih satu muka..nampak tak aku seorang pemalu sebenarnye..hahakk!sudah,itu bukan ceritanye..yang pasti aku suka bergambar walaupon aku penah dapat pujian "photogenic"!ape itu photogenic?senang cite,nampak sempurna la dalam gambar dari yang nyata..ohh!adekah aku sebegitu?tapi paling-paling dapat gok pujian..hahak!So,dalam meningkat umur tahun demi tahun,cara pengambaran aku boleh dikatekan berbeza-beza sebegitu gak aku beza-beza gak kot..hahak!

Ok,meh nak share pic kecik-kecik dulu..ade orang cakap muke aku dari kecik dibawak sampai ke besa..that y sampai sekarang dok comot lagu ni ja!haha..tapi aku rasa muke aku time baby tak same langsung dengan sekarang!seriousssss.....taraaaaaa!!


Hai2..saye nena :p





Haaa,betol tak aku cakap?takde langsung cm muke sekarang..kadang-kadang,aku sendiri pon tak caya"nih ke aku?"hahak!agak kesengalan disitu..haa,kalo nak taw gak..zaman kecik-kecik aku dulu,aku serious "sengal"  tahap babeng punye la..sampai macam malu dengan diri sendiri,sebab bapak sengal ahhh..menci2!hahak..Pastu kalo aku teringat,aku bole gelak sorang-sorang..pastu aku terpikir macam mana la aku bole jadik camtu skali..hahak!

Seingat aku jugak,range aku sengal-sengal tahap mendewa tu antara darjah 1 sampai la darjah 6 kot..sebab aku ni boleh la dikategorikan cepat terpegaruh..sampai skang kot,tapi skang nih bole pk skit..so,bertahan-tahan la juge..hahak!haa..nih ade picture aku besar skit myb dalam umor 3-4tahun kot..aku pon tak taw aku umo bape time nih..hahak!tapi,time nih muke aku dah terselah kot..nampak dah la bentok-bentok muke skang..haha!
yes!posing tetap posing ye..hahak
Eh,macam banyak cite plak kali nih..tape lah,aku cite nih dlu..satu hari nanti aku,aku akan cite ape yang aku dah buat sampai dicop sengal hahak!pstu kena scan-scan pic lagi untuk jalan cerite yang menarik..tak gitu?ahaks!sudah,tak perlu sume nih..haa,btw aku agak sentap ketika type nih,sebab "encek kwn" aku tetibe senyap..tadi aku soh tido,konon tak mo,nih dah senyap..So,aku anggap die dah selamat la tu..tapelah encek kwn,harap awk tido dengan prasaan bangga sebab ape,sebab awk berjaya tido tanpa sebarang pesan..hish..hish!ape tah (-_-")



2 comments:

Hasrol Nizam said...

header kat atas tu gambar tuan punya blog rupanya..igt kan sapa la tadi.. :D

Pendapat anda?
Awak, boleh pakai purdah tak?

nenananie™ said...

@Hasrol Nizamhik3!budak itu.. :)

ehm,purdah?kalo dr diri sndri,sy xckup hebat tok buat sume tu kot..masih kne byk blaja utk redha :)