Saturday, August 28, 2010

~ Membela Dan Menternak ~

Salam..

Haa,entry kali ni cam nak ketawe-ketawe sebab baru dapat hadiah..tapi hadiah ke?sebab aku yang pilih kot..haha!ehmm,sejak dapat hadiah ni..aku macam melanton-lanton plak teringat semua benda "sweet" penah berlaku..bukan la nak jiwang-jiwang..tapi tak kan nak tipu diri sendri..lagik-lagik bulan pose nih..tak baik tipu taw!sudah,aku nk tunjok hadiah itu..

name saya "motmot"

timekaseh pada "hencek ameen" sebab bagi hadiah ini kepada aku..tak taw asal aku skang sangat obses stuff yang comot-comot saje..sampai anak buah aku comot-comot pon,aku asik kish je..haha!nena..nena anda suda berubah kot!tettttt...

eh2,btw aku baru je tuka template..tuka sume-sume bagi lebih "matured" skit..tapi matured ke??haaa..itu kite tak taw tu..So far aku ok kot..sebab nak nampak cool2 je..mat cool tak?haha!

No comments: