Saturday, May 23, 2015

Kolumpo | Hari Bersama

Salam

Ketidaksempatan aku men update blog ni,membuatkan aku terlupa cerita apa yang nak diceritakan.
Bukan setakat itu saja,aku jadi hambar 2-3weeks ni sebab keadaan semakin membosankan buat tidak bersyukur tetapi makin lama makin mencabar kewibawaan aku sendiri aku rasa.Tapi tak pelah,ini mungkin dugaan dan dugaan yang mampu tempuh.So doakan aku tabah menempuhi semua ni dengan berlapang dada. Insyallah!

Haihh..Hari tu cuti labor day,sempat hokeh aku,Along dan Alang aku plan last mins pergi vacay untuk sekian kalinya,destinasi kali ni KL je,sebab time tu,semua daerah daerah serata Malaysia dilanda jammed tahap macam hari raya.So weolls decide pergi KL je kira balik kampung kiteorang jugak orang KL :p

Oh..terlupa nak bagitahu cuti 1 May tu jadi panjang disebabkan bersambung dengan hari Wesak. So dari 1 May tu,jatuh pada hari Jumaat membawa ke Isnin 4 May,gila best cuti kan?Kami 3beradik & family memasing ke KL. Check in dekat belakang KLCC..KL sangat kan?haha! Hotel The Zon KL tu je kiteorang pergi but quite nice kot sebab betul tengah tengah KL tu.Memang best la kot.Motif Vacation adalah "Saja saja,takde pergi mana hari cuti" haha!Belanja budak budak mandi kolam.Sebab keturunan kiteorang memang taksub terhadap pool since Along aku lagi. So zaman aku memang dahsat la tahap taksub mandi kolam ni.Ingat lagi kalau abah outstation,bawak kiteorang..aku mesti cakap dengan mak "mak pilihlah hotel ade kolam" hahha!

Nah tengok bebudak ni mandi..aku tak mandi sebab ramai sangat segan lah..


Dah tua uolls,so segan skit la nak beraksi ni..haha!

So kepada sesiapa nak stay kat The Zon ni aku bagi 3 setengah bintang untuk keseluruhan dia.Sebab Hotel lama,so paham paham sendiri la eh..Tapi still ok lagi,takde yang tak best lah..hehe!Ngantok lah sebenarnye ni..Tak berapa nak hade idea plak kan..Apa apa teruskan tengok la ape yang hade ni..Ok!

Ok abaikan muke huduh hamba!
Selfie dengan Abah & Makcik

Jadi Life Guard je,malas berendam!

Deting inclusive tau macam GST!haha



No comments: