Thursday, January 15, 2009

~ Dianugerahkan ~



Salam..
ahak!!xsangka dpt anugerah ini..timekaseh kpd "alang" sy a.k.a abg kandong sy yep!!
nih bg anugerah sbb cian ke(sbb xde piktirafan lg),mmg bpandukan blog nina nih??hahah..
tp,besh gak sbb dpt dpt anugerah "comel"..sbb sume owg dh taw kot..
"AKU MMG DAK COMEL"
so???aahak!!
{tp,dsamping dpt anugerah nih,sempat gak nk tag,adeeii}

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.
dh,copy!siap letak ats skali g..

2.Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda

Incek "MyWay" y mberikan anugerah ini kpd aku..Beliau adalah "ahli keluarga"aku,beliau adalah abg aku,dan beliau adalah abg ats aku..hehehe!!


3.Setiap bl0gger hendaklah menyatakan 10 fakta/h0bi diri sendiri
aku adalah budak comel..(sgt fakta)
aku ske bnde y comel SHJ..
aku kwn ngn owg comel je..
aku xlyn ngn ape2 y konon wt2 comel(bajet)
aku sgt gemarkn gelaran aku budak comel..
aku tidak heran akan pujian/makian owg tentang k'comelan siape@dimne(hahha,mgarot btoi)
aku terer bab2 comel2 kn diri..
aku lemah jika ari2ku tidak ada kcomelan disana-sini..
aku juga,tidak mgenal erti santek+ensem dlm idop ini,sumenya hanyalah comel..
ksimpulannya,aku adalah budak comel..hahhaha!!

4.Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di bl0g anda
aku memilih :-
#Bila aku berbicara..
#Cerita seorang Syazana..
#Oh gadis manis..
#Rs nk ckp,ckp je,xnk xckp sudah..
#Ayun pelik..


8 comments:

sharamli said...

nenaku syg...abg da kawen l0m..hik3..
kt j0rdan erk?

nenananie™ said...

hak3..lom kawen!!
haah,kt jorden,mne taw??heee

sharamli said...

nk jdik akak ip0 ni..hik3....

nenananie™ said...

ahak..no komen..
tnye empunye diri!!

pakDin said...

ceh...kalo camtu i nak jadik adik ipar ar...boleh??

nenananie™ said...

ahak,adik ipa kpd spe nih??kompius2!!hahahha

sharamli said...

pakdin nk ng0rt nena r tu..kui3

nenananie™ said...

ahak!
ngorat la sgt!!heee