Monday, January 19, 2009

~ Tak Sangka ~

Salam..
huhu..skang aku dh slamat smpai ke umh sewa aku dh..
umh nih,same j
e cm aku tggl kn ritu,xbubah pape..jz de dak2 br plak..tah,abaikan!asalkn xkco bilik aku suda..
td smpai2 je
,tros psg tirai kt tgkap bilik aku y br beli uh..
b'feloh2,nk psgnye..finally,aku dpt siapkn die ngn kemas n kukuh..hahah!!
then,dh siap2 uh..tetibe perot nih terase lapa..
ckp kt alg(romate)"alg,lapa lah..nk mkn"
alg pon ckp,"nna nk mkn pe?nna kol la,alg blanje,ritu time bfday nna al
g xblanje g"
aku pon,ngn bgganye amik phone kol
"piza"(ats niat nk mkn je,bkn nk myokong @ ape2 yep)
oder pnye oder,total die rm
60++...(alg byr sumenye,heee!!)
tggu dlm 30mins kot..piza sampaiiiiiiiiiiiiiiiii....
kami ngn lajunye kami bwk msok blk n yummyyyyy..sdap woo!!
aku mkn piza y br kuar uh,xtaw name die..
"nih piza uh"



aku makan dgn snyap ngn sopan sambil mnonton AJL-23(y sggoh tidak adil)
tak adil sbb sian kt "ELYANA+STACY"
dieowg pon kne dpt p'iktirafan ptotnye..
bg aku "Elyana" bole dpt anugerah "Persembahan Terbaik"
sbb die wt aksi ala2 comel uh + bole nyayi ngn dok je,sambil goyang2 kaki,kn chomel cmtu..
(bkn terjerit2kn??opss!tlbh suda)
"Stacy" plak bole dpt anugerah "Keteregi Poprock"
bkn sume owg bole wt gimik cm die wt kn..kn?
(bkn stakat conteng2 kt muke je..hahha,terlbh suda lg[btape xskenye aku kt dieowg])
so,abaikan sume uh..bkn aku dpt pape pon..if bg skit wet dieowg mng uh xpe gak an..

so,aku pon meneruskn aktiviti mkn2 aku..

"ketika mkn"



dh mkn2 uh,aku rs sgt knyg glew..tp,dipakse oleh alg tok abihkn jgak..lgpon die dh blanje..
so,aku tidak mghampenya..aku abih kn jgak..

"sehingga"



hee..tggal 1slice je lg..tp,mmg dh full glosttt...
mmg puas ati babe!!(lg2,owg blanje an..hahah)
so,aku sgt knyg pd mlm nih n smpai cm xleh tdoq nih..
asik cm haus jerk..ahak!!
dlm kesempatan nih,nk ckp "THANX BYK2 ALONG,LEN KALI BLANJE LG"
hahhaha..

8 comments:

sharamli said...

hu3..
0wg xtgk p0n ajl...
ni bt0l2 sian ke ap kt stacy ngn elyana????

nenananie™ said...

lohhh..xtgk ke??
huhu..btol2 sian lah..xbek aw sha!!
hahahahah

pakDin said...

weit...AJL kasi faizal tahir baru ok...haha

nenananie™ said...

ehmm..ok la kot!!
ahak..

Unknown said...

woii boikot laaa yahudiii pizza hut tuu~~

nenananie™ said...

loh...kn dh ckp,nih ats dasar nk mkn..bkn de pape lorhhh...

nurul syazana said...

aku tgk post ni aku jadi lapar GILE!
faizal tahir rawk!!!

nenananie™ said...

syaz lapa eh??
jom blanje aku lg..hahahh!!