Monday, January 12, 2009

~ SematTag 5 ~

Salam..

opss!!aku kne tag kali nih,dan tag kali nih dr "Cik Sha"...
thanx eh!!

Arahan : -
  • p kt folder pic....
  • kt folder pic..p kt 3rd f0lder....
  • kt 3rd folder..p kt 3rd pic....
  • upload pic tu...
  • cita sket2 psl pic tu..
  • tag org laen plak....

Mukadimah :-
  • Pic nih dr 3rd folder pic aku..even de je lg folder dlm uh..tp,aku jz amik y 1st je nih..xpilih bulu mne2 y besh!!

Score pemainan bowling
  • Nih pelawanan p'kawanan(p'sahabatan) antara aku ngn mber x-skolmate aku..ianya terdiri dr Nasriq(calet),Capiq(kecik),ukashah(kutu),ija(miow)dan aku sndri(bdk comey)hahhah...
  • men nih kt Seremban Parade..tarikh lupe,tp suatu ptg!!ahak..
  • men 2 games dan ke-dua2nye ade dak comel uh mng.tgk score la kn,ade bran??
  • time men nih,aku ngh cuti sem ujung taun kot..xingt sgt la(sbb dh byk sgt mng plawanan sbegini)ahak!!
  • men bowling nih,aku sgt xcited akn nye..xtaw npe,mybkonon2 khidopan sihat kot..(konon)lg 1,myb aku suda taw aku akn mng!!hahha..(bgga2)...
dengan bgganye aku nk tag :-

Cik Naqiah
Cik Tira
Cik Syaz



4 comments:

sharamli said...

bangga la dy erk.......

nenananie™ said...

bgga xbgga sgt la..
heee..

pakDin said...

pakDin xbOleh main bendO ni...terOr sgt...

nenananie™ said...

alah,relax la..nena bg can je..hahha