Wednesday, November 26, 2008

~ Kebiasaan ~

Salam..

Hari ni cmbese bgn(y agk awl lmbt glew..nsb ah,kate cuti an??tdo jela..lgpn,xde prog!!bgn2 je,pk lapanye peot..ahak!dgn pantas membersihkn dri,tros trun mnuju ke dapo..smpai didapo kelihatan 1plastik sampah merah y dlmnye ade bungkusan+kuah2,dh comfrm2 uh "roti canai"!!ahak..dgn laju p amik piring dan tros meyuap ke mulot..yummmy!!(sodap)..sesudah uh,mud rjin dtg scare tetibe..aku pon nek ats amik bju koto,lalu msokkn ke mesin basoh dan biar pemprosesan berlaku..aku plak skali lg nek keats (bilik) dgn niat tok mbersihkan bilik skian lame aku mninggalkn bilik nih(cm la xbalik2..jz 2wik je xbalik)ahak!kesibokan mgemas,bju pon siap untuk dijemo..aku pon lah jemo dulu bju..sesudah itu,to be continue ke bilik td..dh siap,br nk melabohkn bontotpinggul,mak jerit"na,jom p gunting rambot kt ampangan"aku pon,"haa??okok jomm!!"siap2,dan tros p,rini nek "canival"even die sgt besa aku sgt gemar sbb die smooth je..ahak!



smpai disalon(wah,salon nih)hahah...




msok je kedai,wat2 cm tgk2 kdai la dlu sbb owg die xbrape nk ramai(xsure owg2 uh,cstomer or pekerja)aku ngn mak pon msok..aku tros tnye owg(pekerja) y de kt bhagian blakang uh,die ngh wt facial.."nak gunting rambot!!",die pon ckp"rini xde owg la nk gunting rmbot"aku n mak aku pon"ohh,yekew?xpelah"dan tros meninggalkan salon uh..then tros p ke salon y lain,dan slamat pguntingan rambot mak...ahak!selesai uh,kteowg p ke kdai mkn sbb nk beli lauk tok mlmnye nnt..beli2,tros pulang..



dirumah kembali..



aku cmbese,msok bilik lalu mencapai kwnbek ku..tgk la,spe2 y ade on,mkutoktomen,msg..tp,owg2 y bese shj..itz ok!!tetibe hp ku berbunyi dgn alunan lagu "uniknya singapura" dan tertera name my"d",rupe2 die bg msg,tnye "b" kt mne?(klako plak sorg "d",sorg "b")xpelah,itu kami punye ske..sbb sng+simple lg comotcomey!!(comey ke??)abaikan..lalu aku m'rply msgnye,die dan2 tros kol..kami pon ckp n tros berckp..sesudah uh,aku smpat memejam mate(Zzzzzzzzzz)hahha...dh terbese,mse kt kl kot,blk klas je aku tdo..bgn2,bese la k'weng2an aku msti ade..tp,aku relax je..sbb dh bese kene!!kali ni agk lewat bgn(ngh pantang redkapet bole ah bgn2 lewat),lgpon td ttdo lewat kot(tertdo pon bole ade lewat@awl ke??)lyankn aje..hahah!!bgn2 uh,tros p membersih kn dri..dah kul8++,mak ketok pintu berkate"mak p eh(berubat)?"aku pon"ha,yela"..tros tutup semule pintu..kul9 aku trun,sbb de cite "ku milikmu"kt tv3..dlu kt kl,aku ngn sis2 umh aku lyn glew cite nih,so terbawak2 lak,smpai umh..hahha!!tgk2 smpai abih,disambg ngn tgk "dendam" kul11..lyn2 sume..besh je kot,even sorg2..lynnkan aje!!rini cm cpt sgt(sbb bgn lmbt kot,sykan rajin pemalas)



No comments: