Sunday, November 30, 2008

~ sematTag ~

ohhh,tidak!!
Akhirnya aku kne "TAG" oleh cik ohh ynn kite..tp,xpelah eden torai yo!!

Arahan 1 : Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng'tag' dia.

Cik "lena" kite nih sorg....
  • yang sgt senpoi jerk kot(sbb sempat knal kjap je)
  • mempunyai notebok skompeny,skaler ngn aku
  • kaki melatah
  • lesser is better
  • dpt meniru coding2 y agk dhsat(huwaaa,aja aku)
  • syg kpd "eddy"nya
  • tidak dilupakan,papa eddy
  • kwn aku
  • spendapat dikala bulan tiada
  • bakal besan..ahak

Arahan 2 : Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara. sesuatu pasal diri mereka.

Aku nih seowg yang......
  • sgt cumel..
  • tahan akan tomahan(nnt kutuk blk)
  • stret to the point(mulot jaat)
  • bernafsu terhadap lelaki(syg "D")
  • penyayang,sbb syg akan nemeen,dudu,ugren,pinny,enge,gingot,kambeng
  • shangat mnje didlm ke'muturd"nye
  • mempunyai kwnbaek(notebok)
  • ske membawa kete+mto(laju2,adalah kepuasan)
  • berniat utk m'slimkan badan(niat je,lom wt lg)
  • patoh terhadap ibu,bapa serta owg y lbh dewasa(bajet jerk)
At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

  • spe2 lah nk wt nih..mls nk soh2(xbese)hahahhah

2 comments:

Irsyad Mazlan said...

wah...berniat utk kuruskan badan..same la kite..huhuhuhu

Anonymous said...

br niat kot..wt lom tentu!!
hahah