Wednesday, November 26, 2008

~ Sampainya seru ~

Salam..
Selalunye owg akan ckp "lom smpai seru",tp aku lak "sampainya seru"??hahah..xde pape sbnrnye,sj nk semak2kan lg blog aku y br berumo 4ari nih..dengan bertajok"smpainya seru"nih bermaksud,dengan tibanye hari kelahiran aku y ke-19,ahad lepas kini tibe masenye tok aku menceritakan perihal aku plak(asik slalo bace owg pnye je,xspcialy alang aku pnye)aku nak cite gak kt owg2(y nk mdgr lah)tentang driku..cewahh!!ala2 somethin' new la dr aku..so,terciptalah 1 blog y labelkn sebagai "BERKATALAH APABILA KITA MAHU"ceh2,konon2 jela aku nih kn,cm xtaw..hahha!!so,aku cm sgt epi ngn adenye blog ciptaan aku nih..bg aku gak,blog nih bkn la tok m"exsen2"kan psl dri kte,cume ske2..blog nih bole dtulis time,suke+duke,sume lah..lg2,aku nih ngh time cuti!so,sgt byk la mse tok aku myemak2kn lg blog nih..rini aku cm busan kowt,sbb spnjg 3-4ari aku ade gak kuar2(ade aktiviti)rini plak,aku berada dirumah sj..then,bese la if kt umah jdla suri rumah tgga..wt2 kje umh,msak-memasak(konon jerk) dan bmcm2 lah,merangkap jd bodyguard mak aku pon,aku jugak..rini,mak cm xckp pape tok kemane2!so,aku msok ke dlm bilik,saje tokmelayan menyibok+mengangu rakan2 y sdang mentelaah kerana peperiksaan akhir masih lom tamat lg..hahah,kasihan mereka!!tp,korg on je kn aku kco2 korg??hahhaha(naseb la)..ehm,hari sudah petang aku plak cm xtaw nk wt pe!!m'msg2 ngn "teman tp mesra"aku sgt sonok jugak time nih..die sgt rjin melayan kerenah aku,xtaw npe..besh sgt ke dri aku nih?kdg2,aku rs aku sgt menbosankn kot,dgn adanye "mulot longkang langsi" aku nih..tp,ati aku bek aw..cume sgt berteros terang je,if dh bese korg akn ok je,even slalo je touching kan??hahahah..dhla,asik bercerita je aku nih(nmpak sgt ske membebel)..nk memejamkn mate lah, a.k.a Zzzzzzzzzzzzzzz..(mne x gembol)hahaha..

No comments: