Wednesday, November 26, 2008

~ Seseorang yang telah membuat hariku lebih bermakna ~

Salam..
nih bkan adalah 1pujukan,lakonan ataupon sekadar mengambil hati dan prasaan mane2 pihak..nih hanya luahan ikhlas dr hati suci dan murni y ingin dinyatakan,tp xtahu caranye,ingin dikabarkan tp tidak tahu tempatnya,tidak kah salah,jika meluahkan disini?(ape aku cm jiwang nih)hahha..xde jz nk ckp,kdg2 kite nk sgt bgtaw kt seseowg uh,tp xtaw cmne nk bgtaw..nk soh die phm2 sndri,ingat die taw ke?ingat die xde prasaan ke??tp,sng cite cmnih la..seseorang yang tlah slalo p'habihkan wetnye,tenaganye,waktunye tok aku dihari2 yang paling bermakne if ikotkan bf pon xkn terbuat cm "Si pulan" nih wt lgpon,if aku ngn bf kan berbatas2,die laki aku cutetygurl(sempat)haha..tp,aku bersyukur krna beliau mmg sgt "syiokk" hadir dlm idop aku nih..aku xtaw care nk ucap TERIMA KASIH banyak2 kt beliau sbb adenye beliau hariku jd sgt sempurna "bagai bulan & bintang dilangit"(wah,madah berhelah nih)tp,betol!!beliau sgt istimewa..kdg2,beliau lah tmpat aku bermnje,tempat aku mengadu(dr.chenta),tempat aku melepaskan geram,(spe soh ade time aku ngh mrh kn) nk gelak ketawe..kalo bole nk je tgk kt dpn mate nih stiap waktu,setiap detik,tp aku nih xde kje ke??ingt ilmu+wet tuh,leh turun dr langit ngn tetibe tanpe usaha?sedarla,wahai kawan!!hidup nih cume skali so,kite enjoy..<<(ayat dlm cite puteri)eh,sbnrnye nk ckp hidup nih cume skali,so wt la bnde yang kite rs btol(b'pk),xkco owg,xwt owg mrh,xsakitkan ati owg,sbb dose ngn owg nih bwk ke mati..if dose ngn tuhan,skang nih kite bole mntak ampon dan maaf lg(kalo sedarlah)..so,sng cite ngn owg nih,bek kita hargai slagi masih sempat dan lebih baik kite myayangi owg y syang+ingt kite,drpd kite m'harap+m'minta kasih dan sayang dr owg y xpenah rs skit pon nk ingat+syg kite..eh,aku dh cite kt mne nih??aku nk cite psl seseorang nih,dh melalot2 lak..so,berbalik cite seseorang nih!!anda sangat baik dan tulus orangnya..xde kate yang dpat mengambakan anda seorang yang bgaimana cume dlm ati ni,dpt menilai betape hebatnye curahan kasih dan sayang anda kpd saya..

nih nk wt ucapan "terima kasih atas segalanya,sumenye tidak dptku bls dgn tulang 4kerat y berat nih(hahha)..cume keikhlasan dr sanubari,y dpt menilai k
ejujuran diri ini terhadap kamoo.."

nih bkan bodek @ ape2 pon jenis menyedapkan hati..tetapi,kate2 nih dtg secare tibe2 lalu ku tulis disini..terima kasih daun keladi,len hari blanje la lagi..hahhaha!!nina syg glew2 kentang la kt kakak tetttttt.......


kakak (bukan name sbenar)

1 comment:

.0hbintang!. said...

uhuks
sy kenal ..
uhuk uhuk ;))