Wednesday, December 10, 2008

~ Tak Terkate ~

Salam..

huuuu..lame cm x msinggah tok m'post s'2-3 petikan..hahah!!bz kot..so,sj je mgatal nk tulis..byk cite sbnrnye nih,psl hari raye,keadaan mak,dri aku,situasi,eee mcm2 lah..tp,tgk la nnt aku cite yer..cite nih,skadar nk mengantok kn dri,dikala malam ini..cewahh!!hari ni,sgt brehat kot..bgn ala2 kul 11,tgk sume owg dh xde..tgk ank2 buah+bibiknye je kt umh..so,aku pon slambe jela..tros ke dpo mcarik makanan!!hehe..sesudah uh,aku myibok2kn dri kt anak2 buah aku(myakat) smpai msing2 ckp "xmo lah kwn makude(aku)!!"hahah..dgn care uh aku puas ati+gumbirakan ati tgk gelagat2 dak2 kcik nih,keadaan cm dh cool skit,aku ngn sng je pancing dak2 nih..ckp nk kuar je,"nak ikot x?"dan2 tros nk kwn kan..hahha!!so simple..if aku dlu,xheran sume nih mjok je lame2..mak je y taw,pujok aku..hehhe!!gedixx(mmg pon)so,around2 kul1 kot aku pon p mlawat mak dgn mbawa ubat-ubatan y abh suro..smpai2 je,wt la pape y ptot,bg mak mkn ubat..then aku nak blk,abh plak smpai..aku troskan niat aku pulang jua..blk2,tgk Hadif(anak buah sulong) xtdo g..msok2 je umah Hadif tnye"mak ude xde beli pape ke?"aku pon ckp,"xdelah,tgan kosong nih"die tros gelak..tah phm ke x uh..abaikan!!pstu lepak2,myg+minum2..memasak plak,sbb along aku dh pesan soh goreng ikan bawal + masak sweet n sour..xreti pon,tp bntai jela..dan dtrime oleh sume pd mkn mlm td..hahha!!if nk dptkan pujian,tnye je ank buah kan,msti ckp sdap(dak2 ngh sdap makan)..hahha!!so,overall rini rehat,rest jelah..kembalikan tenaga2ku slame smggu bkja keras..smpai aku lak cm tersakit..tp,dh ok kot!!tkot aku ngn "kekenyangan"..hahhah!!

No comments: