Wednesday, December 31, 2008

~ Slamat 2008 ~

Salam..
huuu..terharu rsnye coz taun nih cm cpt sgt berlalu(cewah,ayt konon2)tp,btol!!cm cpt je..mcm2 rintangan aku lalui,tp paling aku xleh lupe time aku xcident tula..bertarikh 18 jan,jam 1.12pm..dlm keadaan parents aku p overseas..kete uh,angh y punye..prghh!!mmg m'duga tol..time uh lah mmg blaja mgenal erti kehdupan..dan dlm dunia nih slalonye,kpahitan uh dtg cume sketika+byk kali tok mguji ketabahan sesorg itu..so y manis plak,byk btol kot..lg2,jika aku dijadikan contoh y kaki enjoy haa!mkn2+jln2,sume lah,hobi aku!!spnjg taun nih jugak aku byk phabih wet parents aku..coz awl2 taun je,aku dh pndah tmpat blaja,kt situ dh abih rm1-2k kot..then,mid break uh je aku dh m'ronggeng p genting ngn syaz..then,aku bkerja ngn abh kt putrajaya..sambil b'ronggeng2 ngn" the best sis in da world"..hahah!!(thanx kakak,even taun ni kte kurg hgout,sbb memasing de tugasan2 y perlu ddahulukan)tp,besh je..sbb dh lame sgt2 xjmpe pastu hgout,prghh!!shiyokkk..xlupe jgak kt pneman2 aku slalo ikot+teman aku lantas xjemu2 mlayan kerenah aku y mcm2 nih..thanx!!smoga korg xserik kuar ngn aku lg..heee!!ehmm,kt mak n abah jugak tidak dlupakan sbb percayakan nna eh,bg wet blanje..bg sume lah..terime kasih!!haa..lg 1 bnde y aku cm sgt suke..tanggal bile pon,aku dh lupe..sbb cm cpt je blaku,iaitu abah membelikan kete untuk aku,tok sng aku pergi+blk ke kolej katenye..thanx abah,even kete uh scare tetibe dh tuka hak milik,tp nna agk bgga la sbb kete uh stil atas name nna,maknenye harta nna lg lah..hahha!!xpelah,abah pon ade ckp if de wet lebih lg nnt beli len plak tok nna..huuu!!xpelah abh,nna xmntak pon..tp,nk kasi nna sgt menerime..hahha!taun nih jugak,azam tok kurus xdpt gak..huhuh,ssh kot!!p,ritu uncle aku ckp"nina,dh slim eh skang??"hahha..ade2 sje pak cik aku nih..xpe,2009 nih aku teroskan azam aku nih..ahahha!!taun nih jugak,aku sgt gatal ok!!aku kaple sne,aku kaple sni..hahha!!(konon2 hot la)tp,aku xmntak pon sumenye ade dpn matekan,troskan jela..bak kate owg,lbh baik trime owg y syg kite drpd kite dok ingt+nakkan C die,padahal die xde pape prasaan pon..kann..kann???so,how??redhaa jer..tp,skang nih aku jgak pning,memasing dh mintak rujok nih(hahha,prasaan je kot)oke,stop cite nih!!terosnye,ngn adenye kete td+kepulangan alang(bro) dr rantauan sgt m'xcitedkan buat aku..sbb cm bored kot sorg je dok umh..alih2,aku akan gado2 mnje ngn mak psl cite kt tv ke,isu2 artis ke,gusip ke..ape2 jela,bese la we'all kan gurl..ahak!!so,dgn adenye alang kt umh de la teman nk gelak2+borak2+dating2(ahak,dating ke?jln2 lah)sume la bagai..then,sempat juga b4 bpe ari g nk pose,kami travel ke pulau redang,tganu..dan smpai la alang smpat b'pose n b'raye kt mesia nih,dan pulang ke rantauan..aku pon sperti bese p ke kolej..shigga cuti sem aku tiba kembali,aku pon bcuti ngn besa hatinye..beberape ari dok d'umah,tetibe abh mmanggil aku lalu berkate"nah,amik la hp(nokia n95) nih sbb abah dh beli hp(samsung omnia)y br nih,sume lengkap xyah nk pkai 2 hp dh"..aku pon senyum ngn gumbiranye rs smpai nk terkuar paksi mulot aku nih kot..hahha!!beshnye,dpt hp even abh punye..lgpon,abh gne xsmpai staun kot..sonok2!!sterosnye,buzdy aku disambot agk grand b4 ari sbenarnye(buzdy)thanx blanje mkn cili...hahha!!tp,slepas kgembiraan itu blalu sume,kami dkejotkan ngn pyakit mak smkin melular iaitu jantong mak ade 3saluran tersumbat..since itu jgak mcm2 pnyakit la dtg plak kt mak membuatkan aku+family risau dan apetah lg tuan punye dri an?(mak)dgn itu,mak cm xbmaye je..sian tgk mak,then smpai skang kami ngh usaha tok mgubati mak..saba eh mak!!ngh usaha nih!!heee..so,overall taun ok je..xde y sonok sgt,then xde y trok sgt..gitu lah..

2 comments:

Anonymous said...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not know how you advice!

Anonymous said...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Sports Net